Thursday, August 29, 2013

SET VITAMIN PILIHAN IBU BIJAK


Hari ni nak kongsi tentang set vitamin pilihan ibu yang bijak

SET IBU HAMIL
Berita mengembirakan bagi pasangan suami isteri adalah saat mengetahui si isteri telah berbadan dua.
Jadi pada yang bakal menimang cahaya mata buat kali pertama, pasti segala-galanya mesti yang terbaik buat si anak walaupun masih didalam perut.
Bagi ibu yang mengalami masalah morning sickness, jangan was was untuk mengambil barangan Shaklee. Selain mengurangkan morning sickness, makanan kesihatan dalam set ibu hamil membantu mengatasi masalah HB rendah, tekanan darah tinggi dan membantu tumbesaran bayi....

SET IBU BERPANTANG
Setelah berhempas pulas berperang di dalam labor room, pasti si ibu memerlukan rehat yang mencukupi dan vitamin yang sesuai untuk mengembalikan tenaga si ibu bagi mengharungi hari- hari berpantang yang sangat mencabar.
Set ibu berpantang buakn hanya dapat membantu mempercepatkan luka akibat bersalin, malah makanan kesihatan Shaklee di dalam set ibu berpantang dapat menstabilkan emosi ibu yang baru bersalin untuk mengelakkan angin meroyan.

SET IBU MENYUSU
Anda kekurangan susu badan?
Anak anda meragam kerana kekurangan susu?
Seboleh-bolehnya jangan bagi susu formula ye ibu-ibu yang bijak... Ingat! Susu ibu adalah susu paling berkhasiat di dalam muka bumi ini. Anak yang minum susu ibu sahaja mempunyai tahap antibodi yang sangat tinggi (macam anak saya..heheheh...susah nak demam or selesema)

Saya amat memahami masalah customer yang tak cukup duit untuk beli set-set Shaklee yang memang sedikit mahal. Jangan risau, bole sms/call/whatsapp saya 017-3745383 untuk set2 trial yang bersesuaian dan semestinya mampu dimiliki..

No comments:

Post a Comment