Thursday, May 1, 2014

Pilihan Bijak

Jom cuci2 mata tengok 4 set dalam gambar tu.
Meh nak terangkan satu-satu

1) SET KESUBURAN
# GLA Complex - membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilakn cecair serviks yang subur dan berkualiti di samping dapat mancantikkan kulit wajah
# Alfalfa Complex - mambantu mengatasi rasa "sakit ketika bersama" , membantu mengatasi masalah keputihan, haid yang tidak teratir senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak sebagai kacip fatimah) serta membuang toksin dalam badan yang menghalang penghasilan ovum dan sperm yang kurang sihat
# Vitamin E - membantu meningkatkan hormon sekd baik lelaki mahupun wanita. Uniknya Vitamin E Shaklee turut mengandungi selenium . Ia juga bagus untuk jantung tetapi dalam waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon sekd testosteron
# Zinc Complex - memberi kesan terhadap berbagai hormon termasuklah hormon sekd , hormon thyroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan dan prostate. Kekurangan zinc adalah salah satu punca kepada kemandulan dan mempengaruhi bilangan sperm dan pergerakannya.

2) SET HAMIL
* B Complex - keperluan untuk perkembangan otak, saraf tunjang, sistem saraf dan pembentukan sel darah merah bayi dalam kandungan. mengurangkan masalah kurang tidur selain menguatkan jantung, peparu dan organ dalaman lain.
* Ostematrix - menguatkan tulang dan gigi ibu. Pertumbuhan tulang yang sihat bagi bayi. mengekalkan dengupan jantung yang normal dan memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.
* Vitalea - mangandungi 28 vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh badan, mengurangkan risiko tekanan darah  tinggi dan dapat menyalurkan oksigen yang mencukupi bagi bayi dalam kandungan.
* Vitamin C - menguatkan sistem imun ibu hamil
* Omega Guard - Mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain2. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak bayi dan mengawal kenaikan berat badan ibu yang normal selepas bersalin. (Tidak digalakkan di ambil apabila kandungan memasuki trimester ke3)

3) SET BERPANTANG
# B Complex - menstabilkan hormon. Mengelakkan gangguan emosi seperti meroyan. Memperbaiki sel-sel darah merah
# Vitalea - zat besi didalam vitalea membantu ibu bersalin yang banyak kehilangan darah agar segar dan sihat
# Vitamin C - menguatkan daya imune tubuh. Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan dan membaik pulih tisu sel yang rosak.
# Zinc Complex - membantu masalah rambut gugur yang sering dialami wanita slps bersalin. Membantu masalah kedingin selepas bersalin dan memulihkan luka2 jahitan bersalin.

4) SET MENYUSU + SLIMMING
* ESP - menjadikan susu ibu pekat, menjadikan ibu sentiasa bertenaga, menghasilkan sel2 baru menggantikan sel2 mati dan menganjalkan payudara
* Lecithin - membantu memecahkan lemak
* Alfalfa - memperbanyakkan susu badan dan mengatasi masalah keputihan

Untuk keterangan lanjut
Nisa 017-3745383

No comments:

Post a Comment