Thursday, March 2, 2017

WDEC cod Ampang

Apa tu WDEC?

WDEC tu short form untuk Women Desire Essential Cream

 

Apa plak la benda Women Desire Essential Cream tu? 

Woman desire essential cream ini ialah krim hormon yang dihasilkan daripada formulasi khas untuk merawat dan menstabilkan hormon dalam tubuh badan.Ianya menggunakan BIO teknologi nano dimana ianya terus meresap ke dalam kulit untuk mendapatkan kesan yang optimum.

Ni la rupa WDEC

Apa kandungan WDEC?

Punica Granatum Extract : Membantu masalah keradangan perut , Membantu melegakan Cirit Birit.. Malah ia juga membantu mengurangkan tekanan darah tinggi... Pesakit Anaemia atau kurang darah juga mendapat manafaat daripada buah delima... Paling best kan.Delima nih sangat Berkesan untuk menangani masalah darah gemuruh dan panik.

Soy Protein : Ia akan membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari. 

Soy Isoflavanoes : Ia akan Melancarkan Metabolism, Melancarkan pencernaan, Merupakan nutrisi pelengkap, Meningkatkan sistem imunisani, Memperkuat struktur matriks tulang, Menstabilkan tekanan darah, Menurunkan kadar kolesterol darah, Menstabilkan kadar gula darah, Mencegah obesiti, Mencegah penyakit ginjal, Mengurangi gejala jantung koroner (kardiovaskular), Mengurangi gejala stroke, Mengurangi gejala sakit urat, Menghilangkan rasa lelah dan lesu, Mengurangi gejala menopause, Memperlambat penuaan sel, Mencegah tumbuhnya kanser, terutama kanker payudara dan prostat & akan Menambah daya ingat dengan meningkatkan fungsi kognitif.

Vitamin A : Ia dapat mengurangkan kedutan , menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat. 

Vitamin C : Ia membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Malah ia berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit 

Vitamin E : Ia membantu mengurangkan Sunburn ,  mencegah tanda-tanda penuaan serta memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik, & ia juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit. 

Trifolium Pratense Blossom Extract : Ia dapat Merawat Gangguan Kitaran Haid , Kesakitan Semasa Haid, Pendarahan  Uterin dan penyakit lain. Ia juga sangat sesuai untuk meringankan gejala putus haid.

Pueraria Mirifica : Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut,menambah saiz payudara,menegangkan payudara dan punggung,mencerahkan kulit,menganjalkan kulit ( awet muda ),melambatkan proses penuaan,melangsingkan badan,menghalang jangkitan pada vagina & pundi kencingnmembantu pertumbuhan rambut,mengetatkan vagina,mengurangkan migrain dan mengah,mengatasi masalah sukar tidur

Rose Arometerapi : Ia dapat menciptakan suasana romantis dan penuh gairah, memperbaiki metabolisme dan sistem peredaran darah, menyeimbangkan hormon, meringankan - kepekaan kulit sensitif dan alergi. 



 

Apa pula fungsi WDEC ni?

Fungsi dan kelebihan woman desire essential cream

*meremajakan kulit
*menstabilkan hormon
*mengawal tahap stress
*menaikkan seri wajah dan mencerahkan kulit (glowing)
*menegang dan memantapkan tisu kendur dengan pantas
*menghilangkan double chin (v shape)
*membantu mengatasi masalah jerawat
*memudarkan jeragat dengan rawatan dari dalam
*mengatasi masalah eye bag
*mengatasi masalah bibir kering dan hitam (bibir menjadi pink)
*melegakan senggugut dan kitaran haid tidak normal
*merawat migrain
*membantu menyuburkan rahim
*digunakan sebagai usaha mendapatkan zuriat
*menambah kadar metabolisma (pelangsingan badan)
*menghilangkan simptom menopouse
*memudarkan strechmark
*menghilangkan "miss v "yg longgar
*meningkatkan hubungan kemesraan suami isteri

 

 Mana nak dapatkan WDEC ni?

Boleh cod WDEC di Tesco Ampang, Petronas Taman Dagang, Ampang Point and Axis Atrium Ampang

Selain itu bole cod WDEC di Subang Jaya pada hari bekerja atau Whatsapp 017-3745383 

No comments:

Post a Comment