Tuesday, September 2, 2014

Alkisah hari Merdeka

Selamat Hari Merdeka yang ke 57
Orang sume sambut merdeka. Kami pun sambut merdeka jugak. Tapi bukan di KL.Kami sambut di Terengganu.

Sabtu pagi dah bertolak ke Kemaman. Sampai2 je terus layan anak mandi pool dekat rumah maksu I.


Ni kolam ikan. Tapi ikan tak isi lagi.So kami lah jadi ikan jadian.Hahahah




Nasib baik la dekat rumah kita tak de pool yang..Kalau tak sama je anak dgn ayah nya..

video
Layan video pulak

Ni semua kisah hari Sabtu, hari Ahad pagi2 lagi kami dah gerak ke Marang. Kebas punggung duk dalam kete walaupun dari Kemaman je.

Nak akad nikah ni. Berdebar hati abang sedara ku..

haip..ayang potong barisan nak amik eskem eh? Beratur cepat...

Budak banyak ragam ni. Nasib kau la dik dapat maktok garang

Blanja welfie sekali sebelum berangkat pulang ke Kemaman


Sampai je Kemaman, siap2 pegi cari sotong goreng tepun dan sata di warung aziz satar di chukai. Nyum2..sedap sangat sampai x sempat nak snap gambar.

2 comments:

  1. Haha. Ikan jadian. Anaknya comel macam duyung. Bapaknya mcm dugung*erk. Emaknya mana.Hahaha

    Gurau Kak :)

    ReplyDelete
  2. Emaknya pemalu...sbb tu tak de gambar...

    ReplyDelete