Friday, August 25, 2017

How to get free membership from Shaklee?

Lately ni ramai plak yang whatsapp tanya

"Kak, macam mana nak dapat free ahli kak?"

"Kak, saya minat nak jadi ahli tapi saya x de modal nak kuar. Saya tau murah dan pelaburan kalo saya bayar RM69 tu, tapi saya betul2 x de duit"

" Nisa, seronok tengok Nisa dapat bonus tiap bulan, akak pun minat la nak jadi ahli Shaklee ni. Barang bagus"

Ayat-ayat di atas ni la yang selalu saya dapat daripada entah siapa dan dari mana orangnya pun saya tak kenal. Walaupun tak kenal, kita tetap kena jawab secara berhemat agar penyoal berpuas hati dan terus setuju nak jadi ahli


Jawapannya:-----

Ada beberapa cara untuk menjadi ahli Shaklee. Jom kita pegi cara yang percuma dulu ye...

Bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee secara percuma?
Senang je
Shaklee akan memberi keahlian percuma sekiranya individu membuat belian sebanyak 200uv dalam 1 resit. Kalau orang tanya 200uv tu apa? 200uv tu point yang dikumpul dengan setiap belian dalam 1 resit.

Contoh belian paling senang untuk dapat lebih daripada 200uv ialah beli 2 botol vivix. Satu untuk diri sendiri, satu boleh hadiahkan dekat ibu. Bagus untuk kesihatan ibu.


Menjadi ahli Shaklee dengan bayaran
Bayaran untuk menjadi ahli Shaklee ialah RM69.


Senangkan? Kebanyakkan orang akan pilih pilihan pertama. Jadi kepada sesiapa yang masih belum paham dan ingin mendaftar diri sebagai Shaklee Independent distributor bole whatsapp Nissa 017-3745383


No comments:

Post a Comment