Thursday, November 2, 2017

Women Desire Essential Cream

Ade lagi yang belum jatuh cinta dengan WD? Eh ruginya awakk 😁 Sebab ini salah satu cara untuk buat kulit awak cantik dan flawless cara semulajadi taw
Takk cayaaa ? Mehh nak pecah rahsia
.
WD ni dah macam benteng kecantikan Walaupun dah pakai skincare. Tetap wajib calit WD.
.
.
WD ni special .Bukan macam skincare yg bertindak luaran je. Molekul halus WD bertindak sepantas 3 saat. Meresap masuk kedalam lapisan kulit. Terus ke pembuluh darah. Merawat dari dalam badan.
.
.
🌴Ekstrak Pueraria Mirifica - Bertindak sebagai sahabat baik hormon estrogen awak. Eh jangan tak tahu. Ramai yang punya masalah jerawat sebab hormon estrogen dalam badan tak stabil. Pakai skincare harga beribu pun kalau yang basic ni tak settle tak guna jugak kan. 😉
.
.
🌴Ekstrak Akar Tree Peony - Bertindak sebagai antibodi untuk mengeluarkan toksik dari badan anda. Eeww..jangan tak tau. Darah kotor dan toksin bertimbun dalam badan juga boleh jadi punca masalah jerawat yang tak pernah surut.
.
.
🌴Saxifraga Sarmentosa Extract - Memutihkan kulit secara semula jadi,mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat.
.
.
🌴Ekstrak Akar Scutellaria Baicalensis - Menyerap sinaran UV dan lindungi awak dari radikal bebas untuk mengurangkan risiko tumbuhnya jerawat.
.
.
🌴Glycerin - Menghilangkan kesan parut pada wajah awak. 😍
.
.
🌴Cetearyl Glucoside - Mengekalkan kelembapan dan menganjalkan kulit. Eh bukan jerawat je terawat tau. Kulit pun tegang toing toing..😍
.
.
🌴Dimethicone Topical - Mempercepatkan proses pertumbuhan sel kulit serta melindungi kulit dari kekeringan.
.
.
🌴Xylitylglucoside - Melembabkan serta mempercepatkan proses pertumbuhan kulit yang baru sehingga dapat memeberhentikan pendarahan dengan segera. Elok sangat untuk awak yang suka picit jerawat tu.
.
.
Eh best ke best? Kalau tak best lagi tak taulah. WD punyalah sayang kat awak. Semua benda dia nak rawat. Special sgt tau.
.
.
WD promosi rm75sm/80ss

Tengah promosi ni la beli untuk cuba. Bila habis promosi harga jadi RM95 balik tau darling. Masa tu kuar air mata darah pun tak leh nak jual harga RM75 dah.

Postage free untuk seluruh Semenanjung Malaysia

Nissa 017-3745383

No comments:

Post a Comment